Saturday, June 19, 2010

فوق هالطرقات

عشان أنا أقوى من أى حاجة ، هعتبرك عدم أو نقول شوية رماد بأقل نفخة هوا اختفوا

حبى للدراما مش هيتغلب عليا هنا. و لأنى دايمًا بهرب بحبة بكى ، سجارة و مازيكا حزينة ، المرة دى أنا هضحك و عنيا هتلمع م الفرحة.

عملت مش واخدة بالى لما لقيت الطريق بيطول و ملامح الأماكن بتتغير و إنى سبت ورايا مكان لقانا.ببساطة كنت تايهة و ببساطة برده عندت كل العلامات و ضربت احساس غريزى بالهروب بمليون صرمة و رجعت رجليا تدور عليك و روحى وراها.

عشان أنا بس اللى بتحكم فيا ؛ هفرح جدًا لما أشوف القلعة منورة بوهج دافى و لفانى بحضن بعد المغربية , مش هقاوم ابتسامة مكسوفة و لسانى بيدوق طعم كرز من تانى , و لا همنع عضلات وشى تفك تمامًا لما يجيبوا سيرة جاردن سيتى. و لسّانى بسمع ريما خشيش طبعًا.

محاولاتك مضاعفة المجهود لإصابتى بأى وجع مش هتنجح.. اللى أنت مش فاهمه إنه لسه جوايا حياة خجلانة بتشق جلدى و بدايات مالكة غريزة بقاء قوية بشدة.

هى بأه ، هتفضل هنا و احنا ذى ماحنا. مش بقلك عدم. بالعكس خالص أوى , احنا ذى ماحنا وعليها حتة حب كبيرة .أصل الحقيقى يكسب و الرصيد عالى ، واخد بالك أنت.

ألا شكرًا بتتقال بالألمانى ازاى؟! أصل أظنك مش هتستوعبها بالعربى..أحب أقولك إنى ممنونة ليك جدًا لكونك معلم مخلص محترف و لإنك حدفتنى عدل على بداية جديدة كنت مستنياها.

أما أنتى ، فالحدوتة لساها ماشية


***
ملحوظة : اللى ف صورة واحدة مش هتتعوض و أنا مصوراها

1 comment:

مُزمُز said...

بالحرف

عملت مش واخد بالى لما لقيت الطريق بيطول و ملامح الأماكن بتتغير و إنى سبت ورايا مكان لقانا

بالحرف والله
بس فيه مليون طريق تاني